tirsdag 22. februar 2011

SÅ glad!!! :)

Herregud hvor glad man kan bli av egentlig ikkeno'!!  Og hva har jeg da gjort som faktisk ER glad over ikkeno'??
For meg er det "ikkeno'" ikke en selvfølge å få til lengre, nemlig. Noen vil kanskje flire godt av meg, men så er det vel da også noe som heter "en god latter forlenger liver" så da har jeg gjort en god gjerning også da!!
JO,-jeg har vært på butikken og handlet, fylt bensin, stoppet og vært inne i et par butikker til og da jeg kom hjem dro jeg sammen snøen litt utenfor her slik at jeg slipper å parkere i en snøhaug. DET er hva jeg har gjort og som jeg er utrolig glad for! Altså,-beina mine OG øynene mine har vært gode venner med meg i hele dag...ihvertfall mens jeg var på tur!
Snøhaugen utenfor her får noen andre ta seg av når h*n kommer hjem,-jeg har ihvertfall gjort litt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger