lørdag 12. februar 2011

Før og etter frisøren...

ÅÅÅhhhh, jeg ønsker meg krøller!!! Men vil frisøren min ta permanent på meg??? ...NEI!

Håkon måtte ta "lei seg bilde" av mamma...

 Men for å lage krøller finnes det krølltang, og i dag skulle jeg få det :) Skal da bort i kveld, og det hadde vært moro med litt annet enn hår som har rette svinger!!
Så...da fikk jeg time hos frisøren da, og skille få krøller for en dag,-men først måtte vi bare lege en tegneserie og se på alle de andre som var på Donald-sidene...

Og resultatet ble slik...






2 kommentarer:

  1. Det siste bildet her var kjempefint av deg!!
    Kos deg i kveld, da!

    SvarSlett
  2. Se her, ja! Fine krøller!
    Husker da permanent var "in" - jeg hadde en del ukledelige frisyrer...

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger