fredag 28. januar 2011

*TÅRNAGENT*

-YESSSSSSS...JIPPIIIIIIIIIIII...ENDELIG!!!
-ehhh, hva da, Håkon???
-DET ER POST...TIL MEG!
-*smiler* er det regning eller???
-ÅHHH NEEEEEI, mamma. DET ER SKIKKELIG BREV!

Det var brev med innvitasjon om å bli TÅRNAGENT. Det var litt å lese, men detta skulle han! De skulle få agentpizza og kirkebrus OG ha med lommelykt!
Altså,-dette var egentlig en innvitasjon om å bli bedre kjent med kirka, hvordan det ser ut. Alle 3. klassingene på skolen har fått samme brevet og det er jo egentlig flott å få en omvisning der og kanskje få svar på ting man lurer på, og dessuten skal de ha med lommelykt...de skal opp i tårnet.

I går når han hadde lagt seg kom det; "hehe, greit nok at Marius er i kirka og skal konfirmeres, men han er uansett ikke Tårnagent. Jeg gleder meg til lørdag, jeg!  :)

3 kommentarer:

  1. Tårnet kan jo være skikkelig spennende, da! Blir mor med som tårnagentassistent, eller? ;)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. hehe...vil tro at mamma'n blir vinket "hade" til før gutten er ute av bilen! Mamma får helst ikke være med på noe,-bare så vidt jeg får lov til å følge ham inn.

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger